wtorek, 3 maja 2011

Dzień przed startem

Co kupiłam :
1. Wode źródlana (najlepiej kupować te w bidonach po 5l )
2. Paczka chili Cayenne (np Kamis)
3. 5 cytryn
4. Syrop klonowy (polecam RedRose)
5. Wyciskarkę do cytrusów z pojemniczkiem na sok


przypomne przepis :
1. Wlac do szklanki 3/4 wody źródlanej.
2. Wsypac szczyptę Cayenne
3. Wlac 2 nakrętki syropu klonowego.
4. Wycisnac 1/2 cytryny i dodac do wody
5. Wszystko dokladnie mieszamy i wypijamy.


___________________________________________

O lemoniadowce uslyszałam niedawno, nigdy jej nie stosowalam,oraz nie mialam stycznosci z ludzmi ktorzy ja wdawali w zycie. Zmotywowal mnie artykul ,w ktorym pisano iz znana wszystkim piosenkarka Beyonce schudla  na niej dobre pare kilo, nastepna motywacja jest  Jared Leto ,gdzie do roli w filmie musial przytyc jakies 30kg(o ile dobrze pamietam) , i schudl stosujac detox w 7 tygodni -30kg z nadwyzka.
Pomijając rownie motywujące wakacje ktore sa cholernie blisko(a mieszkam nad morzem wiec jestem skazana na przebywaniu na plazy), zalozylam sie z przyjaciolka o mocnego jak diabli plaskacza w twarz, wiec "motywator" mam wrecz wymarzony.

Moja dieta bedzie trwala 20 dni.

Oprocz lemoniadowki,stosowac chce przerozne domowe sposoby na cere,wlosy,usta wyczytane z internetu. Przepisy oraz efekty  bede zdawać oczywiście codziennie.

Pamiętajcie ,że podczas diety NIE WOLNO NIC pić,jeść i palić. Ćwiczenia są także niewskazane.
Jeżeli macie pytania,umieszczajcie je w komentarzach,na kazde bede odpisywac.
Tymczasem idę zjeść ostatniego kebaba i napić się dobrego zimnego piwa.

Milego dnia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz